זקוק למנעולן רכב? השאר פרטים ומיד חוזרים!

קודנים לרכב בגבעתיים

קודנים לרכב בגבעתיים מגיעים במגוון רחב של דגמים כאשר כל דגם של קודן מצריך התקנה מותאמת לרכב הספציפי בו אתם נוהגים. לפני שאתם בוחרים להתקין קודן לרכב בגבעתיים מומלץ לעשות כמה פעולות זריזות המוגדרות בתור סקר שוק מה שמאפשר לבצע השוואת מחירים. קראו כאן לחיסכון בעלויות >>

כיצד למצוא מתקין קודני רכב בגבעתיים?

מתלבטים איך לאתר מתקין מומלץ לקודני רכב בגבעתיים? בכמה מילים פשוטות: באמצעות פלטפורמה כמו "מפתח בקליק" אתם תוכלו למצוא בקלות במהירות ובזול מתקין קודני רכב בגבעתיים. מומלץ לעשות השוואת מחירים בין מתקינים בגבעתיים כולל אלו המציעים שירות עד הבית ככה שתוכלו לאתר את המתקין הטוב ביותר עבורכם.

 

זה לא סוד כמוס שהשוק גדוש באנשי מקצוע בכל מיני רמות שירות ורמות מקצוענות לכן חשוב לדייק את הבחירה באיש המקצוע הנכון. לשם כך תוכלו לקבל 3 הצעות רלוונטיות כאן באתר מפתח בקליק.

 

קודנים לרכב בגבעתיים

מהו מחיר התקנת קודן לרכב בגבעתיים?

בעוד כי מחיר התקנת קודן לרכב בגבעתיים משתנה לפי סוג הקודן, המחיר הסופי עתיד להשתנות גם בהתאם לסוג הרכב שבו הוא מותקן.

 

המחירים בדרך כלל נעים בין 200 ל-400 ש"ח, אבל אנחנו מזכירים כי חשוב לזכור שהמחיר יכול להשתנות בהתאם לסוגי הקודנים הבאים:

  • קודן עם ניתוק הצתה: כולל רכיב המונע התנעה של הרכב בזמן ניסיון גניבה המחיר עתיד להיות גבוה יותר.
     
  • קודן אלחוטי: המנתק את המערכת החשמלית גם הוא מוביל לעלויות גבוהות יותר.
     
  • קודן עם כספת: המגנה על רכיב ההגנה עתידה להיות יותר יקרה מאשר התקנת קודן סטנדרטי.

 

מחיר ממוצע להתקנת קודנים לרכב בגבעתיים

מחיר ממוצע להתקנת קודנים לרכב בגבעתיים: 300 ₪

טווח מחיר גבוה 400 ₪

טווח מחיר נמוך 200 ₪


המחיר אומת המחיר נבדק לאחרונה בחודש ספטמבר בשנת 2024.

מה תיקון קודן לרכב בגבעתיים כולל?

באופן כללי תיקון קודן לרכב בגבעתיים יכול לכלול מספר דברים שונים כאשר בחלק מהמקרים לא יהיה ניתן לתקנו מה שיצריך את ההחלפה שלו לאחד אחר. לצורך העניין בעיות בחיווט חשמלי בהחלט ניתנות לתיקון בעוד כי שבר עמוק בקודן בד"כ לא ניתן לתקן. מכיוון שסוגי התיקונים של הקודן יכולים להשתנות בדומה לסוגי הקודנים כמובן חשוב לקבל הצעת מחיר קונקרטית המתייחסת לסוג הקודן הספציפי שלכם וכן לסוג הרכב בו אתם נוהגים.

מתי צריך ניתוק קודן רכב בגבעתיים? 

ישנם מצבים בהם מומלץ להסיר את הקודן מהרכב, או שמא אפילו יש צורך להסרתו. באופן כללי, ניתוק קודן רכב בגבעתיים עשוי להידרש במקרים הבאים:

  • ציים של רכבי ארגון וחברות: במקרים של חברות אשר בהן נהגים רבים משתמשים ברכבים, ניתן לשקול ניתוק של הקודן, בד"כ למטרה של חיסכון בזמן.
     
  • כאשר שוכחים קוד: במצב שבו נשכח קוד קודן, ניתן לנתק את המערכת ולהגדיר קוד חדש. עם זאת, נציין כי במקרים מסוימים לא ניתן לשחזר את הקוד המקורי, מה שכמובן יצריך החלפת קודן לרכב בגבעתיים.

בין אם אתם זקוקים לשירות זה או אחר, תמיד כדאי לעשות סקר שוק, השוואת מחירים וכל מה שאתם יכולים כדי להוזיל עלויות סופיות. דרך אתר "מפתח בקליק" ניתן לקבל 3 הצעות מחיר מאת מתקינים שונים ולהשוות בין העלויות, ואם אינכם רוצים לעשות את סקר השוק בעצמכם, בהחלט מומלץ להתקשר כעת לטלפון מספר 077-4706319 כדי לקבל סיוע נוסף.