זקוק למנעולן רכב? השאר פרטים ומיד חוזרים!

שכפול מפתחות לרכב ביהוד

צריכים לשכפל את המפתח של הרכב? אנחנו נעזור לכם לעשות את זה בקליק. כמה עולה שכפול מפתחות לרכב ביהוד ומה חשוב לדעת לפני? מפתח בקליק עם כל התשובות.

שכפול מפתח לרכב ביהוד: גם מפתח עם צ'יפ!

שכפול מפתח לרכב ביהוד עם צ'יפ דורש מומחיות וקידוד מיוחד מה שמעלה את עלות השכפול. הקידוד מאפשר למפתח החדש לתקשר עם מערכות הרכב ולהתניע אותו. שכפול מפתחות לרכבים יוקרתיים כמו מרצדס, במוו, ואאודי דורש ציוד וידע טכנולוגי מתקדם יותר ולכן גם עלותו גבוהה יותר.

 

שכפול מפתחות לרכב ביהוד

שכפול מפתחות לרכב ביהוד עד בית הלקוח

שירות שכפול מפתחות לרכב ביהוד עד בית הלקוח מציע נוחות חסרת תקדים לנהגים שננעלו מחוץ לרכבם או שאיבדו את מפתחותיהם. במקום להגיע פיזית למנעולן הרכב, איש המקצוע מגיע אליכם מצויד במיטב הכלים והטכנולוגיות לשכפול מגוון רחב של מפתחות כולל מפתחות עם צ'יפ, שלטים ומפתחות חכמים. שירות זה חוסך זמן יקר ומאמץ ומאפשר לכם לחזור לשגרה במהירות וביעילות.

מהו מחיר שכפול מפתחות לרכב ביהוד?

רגע לפני שאתם רצים לשכפל את המפתח אנחנו ממליצים לכם לדעת מהו מחיר שכפול מפתחות לרכב ביהוד:

  • שכפול מפתח פשוט: 150 - 250 ש"ח.
  • שכפול שלט לרכב סטנדרט: 300 - 450 ש"ח.
  • שכפול מפתח לרכב עם שלט: 400 - 500 ש"ח.
  • שכפול מפתח לרכב יוקרה: 800 - 1200 ש"ח.
  • שכפול שלט חכם ומתקדם: 1200 - 2000 ש"ח.


מחיר ממוצע לשכפול מפתח פשוט ביהוד

מחיר ממוצע לשכפול מפתח פשוט ביהוד: 200 ₪

טווח מחיר גבוה 250 ₪

טווח מחיר נמוך 150 ₪


המחיר אומת המחיר נבדק לאחרונה בחודש ספטמבר בשנת 2024.

שכפול מפתח לרכב ביהוד במחיר הכי זול

מחפשים שכפול מפתח לרכב ביהוד במחיר הכי זול? מפתח בקליק כאן כדי לפשט לכם את החיים! מלאו את הפרטים שלכם באתר שלנו או התקשרו אלינו ואנחנו נדאג לשלוח לכם עד שלוש הצעות מחיר ממנעולני רכב באזורכם המתמחים בסוג הרכב והדגם שלכם. כך תוכלו להשוות מחירים ולבחור את ההצעה המשתלמת ביותר עבורכם ולחסוך בעלויות שכפול המפתח.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706319

שכפול מפתח חכם לרכב ביהוד!

השלט החכם שמאפשר להתניע את הרכב מרחוק מכיל צ'יפ שמצריך קידוד מיוחד. בפורטל מפתח בקליק תוכלו להשוות מחירים ולקבל הצעות לשכפול שלטים חכמים מכל הסוגים. אמנם שכפול שלט חכם לרוב יקר יותר משכפול שלט רגיל או מפתח אך השוואת מחירים דרך הפורטל שלנו תעזור לכם למצוא את ההצעה המשתלמת ביותר.

האם יש אחריות על שכפול מפתח לרכב ביהוד?

שכפול מפתח לרכב הוא לא עניין של מה בכך ולכן חשוב להגן על עצמכם במקרה של תקלות עתידיות. נהוג שמנעולני רכב מספקים אחריות של שנה על שכפול מפתחות אך לא תמיד זה המצב. לכן לפני שאתם מזמינים מנעולן חשוב לוודא שהוא אכן מספק אחריות על השירות ולקבל אותה בכתב.

 

כך תהיו בטוחים שתהיו מכוסים במקרה שהמפתח המשוכפל לא יעבוד כמו שצריך או יפסיק לעבוד לאחר זמן קצר. זכרו אחריות היא לא רק עניין של שקט נפשי אלא גם אינדיקציה למקצועיותו של המנעולן והביטחון שלו באיכות השירות שהוא מספק.