זקוק למנעולן רכב? השאר פרטים ומיד חוזרים!

מפתח חלופי לרכב

אם אתם חוששים לאבד את המפתח של הרכב או שעוד נהג הצטרף למשפחה בשעה טובה, מומלץ מאוד לשכפל מפתח חלופי לרכב. באילו מקרים תצטרכו לשכפל את המפתח של הרכב וכמה זה עולה? מפתח בקליק עם כל התשובות.

שכפול מפתח מקורי לרכב: למה זה כדאי?

שכפול מפתח מקורי לרכב מומלץ במקרים הבאים:

  • למקרה של אובדן מפתח לרכב: הדרך הטובה ביותר למנוע מצב של חוסר אונים היא לשכפל מפתח נוסף מראש. כך, אם תאבדו את המפתח המקורי, יהיה לכם גיבוי זמין.
     

  • נהגים נוספים: אם ישנם מספר נהגים קבועים של הרכב (בני משפחה, בני זוג וכו'), כדאי שלכל אחד יהיה מפתח משלו לנוחות ולמניעת תלות.
     

  • בעיה עם המפתח הקיים: אם המפתח הקיים לא פועל בצורה תקינה, שכפול מפתח חדש ימנע ממך להיתקע ללא יכולת להניע את הרכב.
     

מפתח חלופי לרכב

איך מתבצע שכפול מפתח רזרבי לרכב?

לאור העובדה שמפתחות של רכבים שונים זה מזה, פיתחו שיטות שונות לשכפול שלהם:

  • מפתח ברזל: זה המפתח הנפוץ ביותר ברכבים, מנעולן הרכב יצטרך לשכפל אותו באמצעות מכונה ייעודית לשכפול מפתחות. המכונה הזו חותכת את הלהב של המפתח בצורה זהה לזה של המפתח המקורי.
     

  • מפתח אמובילייזר: ברכבים החדשים יש מפתח עם קידוד מיוחד. כשמכניסים את המפתח לסוויץ' של הרכב, הסוויץ' מזהה את הצ'יפ והאמובילייזר ומאשר את פעולת ההנעה. כדי לשכפל מפתח כזה, מנעולן הרכב צריך לשכפל במדויק את השבב שנמצא על המפתח.
     

  • שכפול שלט רכב: כיום לכל רכב יש שלט שהתפקיד שלו הוא לאפשר פתיחה ונעילה של הרכב מרחוק. מנעולן הרכב יצטרך לשכפל את הקידוד של השלט המקורי לשלט החלופי, כך שבסוף אתם מקבלים שני שלטים זהים.
     

  • מפתח חכם: מפתח מתקדם שקורא מרחוק את המפתח שנמצא בכיס של הנהג ומאפשר את ההנעה של הרכב. כאן כבר מדובר בשכפול מתקדם יותר, מנעולן הרכב יצטרך להתחבר למחשב של הרכב ולהוסיף את המפתח הרזרבי.
     

שכפול מפתח לרכב

האם כל מפתח רזרבי לרכב ניתן לשכפול?

התשובה היא לא, יש בהחלט מפתחות שלא ניתנים לשכפול. יש מפתחות שהצורה שלהם היא מלבן שטוח שאותם לא ניתן לשכפל ואם תצטרכו מפתח רזרבי לרכב פשוט תצטרכו שייצרו לכם אחד חדש. לכן, לפני שאתם רצים לשכפל את המפתח, שלחו למנעולן הרכב תמונה שלו על מנת שיוכל לקבוע מרחוק האם ניתן לבצע את השכפול או לא.
 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706319

מהו מחיר שכפול מפתח חלופי לרכב?

מחיר שכפול מפתח חלופי לרכב משתנה בהתאם לסוג המפתח ומורכבות העבודה:

 

מחירון מפתח חלופי לרכב

מחיר שכפול מפתח פשוט

150 - 250 ש"ח
מחיר שכפול שלט סטנדרטי

300 - 450 ש"ח
מחיר מפתח לרכב עם שלט

400 - 500 ש"ח
מחיר שכפול שלט חכם

1,200 - 2,000 ש"ח

הדפס מחירון

  • המחירים המוצגים במחירון אינם כוללים מע"מ.
  • המחירון מעודכן לחודש יוני בשנת 2024.

 

כמובן שאת המחיר הסופי של שכפול מפתח ספייר לרכב יוכל לקבוע מנעולן הרכב רק לאחר שהוא יראה את המפתח המקורי. לכן, קחו בחשבון שמחיר השכפול יכול להשתנות ביחס למחירון המומלץ.

השוואת מחיר לשכפול מפתח ספייר לרכב

אם אתם רוצים לשכפל את המפתח של הרכב ואתם לא צריכים לבצע את זה בדחיפות, אנחנו ממליצים לכם לקחת את הזמן ולעשות השוואת מחירים לשכפול מפתח ספייר לרכב.


שלחו את הפרטים שלכם כאן באתר ואנו נדאג לשלוח לכם עד 3 הצעות מחיר לשכפול המפתח. בצעו השוואה בין הצעות המחיר שאתם מקבלים ותוכלו לחסוך לא מעט כסף בקלות ובמהירות. בדקו כמובן שהצעת המחיר שאתם מקבלים לא רק זולה, אלא ברורה ומקצועית וכוללת את כל המרכיבים של העבודה.