זקוק למנעולן רכב? השאר פרטים ומיד חוזרים!

קודנים לרכב ברחובות

קודנים לרכב ברחובות מיוצרים בסוגים שונים, המיועדים למטרות שונות, מותקנים אחרת בחלק מהרכבים. לכן, רגע לפני התקנת קודן ברחובות לרכב שלכם, רצוי לעשות סקר שוק הכולל השוואת מחירי קודנים לרכב באתר מפתח בקליק.

איפה מוצאים מתקין קודני רכב ברחובות?

מחפשים מתקין קודנים מומלץ ברחובות לרכבים? ובכן, מצד אחד, ניתן להגיע לסדנא שבה מתקין קודן לרכב ברחובות עובד, אבל מצד שני, אפשר גם להזמין את השירות עד אליכם הביתה או לפתח המשרד.


ההמלצה הכללית היא לעשות השוואת מחירים בין מתקיני קודנים ברחובות, בין אם עבור כאלו המספקים שירות עד בית הלקוח ובין אם עבור מציאת סדנאות אנשי מקצוע. באופן הזה אתם תוכלו למצוא את המתקינים המומלצים ביותר המספקים את השירות הנ"ל.


השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706319

מחיר התקנת קודן לרכב ברחובות – למה לצפות?

בין אם אתם מעוניינים לברר לגבי מחיר התקנת קודן לרכב ברחובות עבור רכב מסוג כזה או אחר, המחיר הממוצע יהיה עשוי לנוע בין 200 ל- 400 ₪, תלוי בסוג הקודן וסוג הרכב.


יש לציין, המחירים יכולים להשתנות בהתאם לסוגים הבאים:

  • קודן ניתוק הצתה הכולל רכיב עלוקה על חוט ההתנעה.

  • קודן ניתוק אלחוטי הכולל רכיב שיבוש חיווט חשמלי.

  • קודן עם כספת כולל קופסת אלומיניום או ברזל המגנה על רכיב עלוקה.
     

מחיר ממוצע להתקנת קודן לרכב ברחובות

מחיר ממוצע להתקנת קודן לרכב ברחובות: 300 ₪

טווח מחיר גבוה 400 ₪

טווח מחיר נמוך 200 ₪

יש אחריות על החלפת קודן לרכב ברחובות?

כמובן, בדיוק כשם שיש אחריות על התקנת קודן לרכב, ישנה גם אחריות על החלפת קודן לרכב ברחובות בכל סוגי הרכבים. כך תוכלו לדעת שאת מקבלים שירות מ-א' עד ת' הכולל גם תיקון תקלות במקרה הצורך.


זכרו, חשוב תמיד לוודא מראש את קבלת האחריות, לא להסתפק בחשבונית או קבלה בלבד. אם אתם מקבלים אחריות, מוטב כי היא תצוין בכתב בצורה כזאת או אחרת. באופן כללי, כל מתקין מורשה אמור לספק אחריות על העבודה שלו, אך יהיה עדיף לוודא זאת בכל מקרה מראש.


קודנים לרכב ברחובות

באילו מקרים צריך ניתוק קודן לרכב ברחובות?

ישנם מקרים שונים אשר מצריכים ניתוק קודן לרכב ברחובות, למעט מקרים בהם יש צורך להחליף קודן. מלבד מקרה זה, תידרשו לנתק קודן במקרים הבאים:

  • צי רכב לוגיסטי: ישנן חברות גדולות אשר מחזיקות צי רכבים לוגיסטי, כאשר ברכבים אלה בדרך כלל נוהגים עובדי חברה רבים. על מנת לחסוך זמן וכן לייעל את עבודת הנהגים והעובדים, אפשר לנתק קודן ברכב, מה שיאפשר לעובדים להיכנס לרכב ולהניע אותו ללא בזבוז זמן מיותר.
     

  • כאשר שוכחים את הקוד: אם שכחתם את הקוד שלכם, אתם יכולים לקבל שירות של ניתוק קודן רכב ברחובות, מה שיאפשר לכם לקבוע קוד חדשה, או לחילופין, להתקין אחד חדש.

בין אם אתם צריכים את השירות הזה או האחר, אנו ממליצים לעשות סקר שוק מספיק רחב כדי שיניב לכם השוואת מחירי קודנים ברחובות. בעזרת אתר מפתח בקליק, מקבלים 3 הצעות מחירים מאת מתקינים שונים – בצעו השוואת עלויות קודן לרכב כעת.