זקוק למנעולן רכב? השאר פרטים ומיד חוזרים!

קודנים לרכב בראשון לציון

מתקין קודני רכב בראשון לציון הוא איש מקצוע אשר אמור להבין דבר או שניים במערכות חיווט וחשמל של רכבים, אם כי חלק מאותם אנשי מקצוע פחות מיומנים מאשר אחרים. אם כך, כיצד מוצאים מתקין קודן בראשל"צ לרכב? – באתר מפתח בקליק עושים סקר שוק 360.

החלפת קודן לרכב בראשל"צ יקרה יותר?

בין אם אתם צריכים החלפת קודן לרכב בראשון לציון או התקנת קודן חדש, יש לקחת בחשבון כי רכבים מסוימים עשויים להצריך עבודת התקנה יותר מורכבת. למשל, רכבי יוקרה אשר מיוצרים עם מערכות חשמל או מערכות הנעה יותר מורכבות.


במקרים האלה מוטב לציין מראש איזה סוג רכב אתם מחזיקים, מה שבתורו יאפשר לכם לקבל הצעת מחיר יותר קונקרטית. אגב, ככה גם רלוונטי לגבי ניתוק קודן רכב בראשון לציון. אם ניתוק קודן מתבצע ברכב עם מערכות מורכבות יותר, מוטב לעדכן בכך את המתקין מראש.


קודנים לרכב בראשון לציון

מהו מחיר התקנת קודן לרכב בראשון לציון?

באופן כללי, כל עוד מדובר ברכבים סטנדרטיים עם קודנים רגילים, מחיר התקנת קודן לרכב בראשון לציון אמור לנוע בין כ-200 – 400 ₪.


אבל, כאמור, במקרים מסוימים ההתקנה תהיה יקרה יותר, כמו למשל במקרים הבאים:

  • רכבים ישנים: אם מדובר ברכב מאוד ישן, אולי אפילו רכב אספנות, ייתכן כי התקנת קודן תצריך יותר התאמות, מה שכמובן מייקר את ההתקנה.
     

  • עקיפת מערכות: כאשר מדובר ברכבים עם מערכות אבטחה מתקדמות, ייתכן כי מתקין קודנים בראשל"צ יצטרך לבצע התאמות מורכבות יותר.
     

מחיר ממוצע להתקנת קודן לרכב בראשון לציון

מחיר ממוצע להתקנת קודן לרכב בראשון לציון: 300 ₪

טווח מחיר גבוה 400 ₪

טווח מחיר נמוך 200 ₪

מתקין קודני רכב בראשון לציון מגיע לבית הלקוח?

במקרים מסוימים אכן כן, מתקין קודני רכב בראשון לציון יכול להגיע עד בית הלקוח על מנת לספק את השירות הנדרש לו. עם זאת, במקרים אחרים מתקין קודנים יצטרך את סביבת העבודה הטבעית שלו על מנת לספק לכם שירות התקנה יעיל.


עם זאת, ברוב המקרים אכן יהיה ניתן להזמין את השירות עד בית הלקוח. כדי להיות בטוחים, הקפידו לברר זאת מראש במהלך השוואת מחירי התקנת קודן לרכב בראשל"צ.


השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706319

מתי צריך תיקון קודן לרכב בראשון לציון?

ישנן כמה וכמה תקלות בקודנים לרכב, שנחשבות די נפוצות וכן פשוטות לתיקון. לא נציין כאן תקלות מורכבות יותר, אלא את אלה שבדרך כלל מתרחשות, כגון:

  • קודן לא מגיב: באופן כללי, קודן לא מגיב מסיבות שונות, כמו נזק פיזי לקודן, בעיה בחיבורים חשמליים, מגעים מנותקים ועוד.
     

  • קודן נעול: אם הקשתם קוד שגוי כמה פעמים, ייתכן שתגרמו לנעילת קודן, כאשר במקרה זה תצטרכו לבצע איפוס לקודן, ולהיעזר באיש מקצוע.
     

  • קודן לא מאפשר התנעה: בעיה זו יכולה להתרחש כאשר יש תקלה במערכת האימובילייזר, בעיה בחיישן כזה או אחר, בעיה של תכנות שגוי של הקודן, אפילו שחיקה של כפתורי הקודן ועוד.

חשוב לציין, זו אינה רשימה מלאה של כל התקלות האפשריות בקודנים של רכב. אם אתם נתקלים בבעיה עם הקודן שלכם, מומלץ לפנות למוסך מורשה או לסדנא של איש מקצוע מוסמך לתיקון קודנים לרכב בראשל"צ - בצעו כעת השוואת מחירי קודנים בראשון לציון.