זקוק למנעולן רכב? השאר פרטים ומיד חוזרים!

קודנים לרכב בפתח תקווה

מתקין קודן לרכב בפתח תקווה יכול לעבוד על רוב סוגי הרכבים, אם כי במקרים מסוימים עבודתו כמובן תהיה יותר מורכבת מאשר במקרים אחרים. באתר מפתח בקליק, מוצאים את כל סוגי המתקינים עבור כל סוגי הרכבים ומתקני הקודן – כולל השוואת מחירים.

למצוא מתקין קודני רכב בפ"ת – למה דרך מפתח בקליק?

אין ספק, ישנם אנשי מקצוע רבים בשוק, כל אחד מהם מספק שירותים אחרים ברמות מקצועיות אחרות. לכן בימינו חשוב לבצע סקר שוק מספיק רחב. עד כמה רחב? עד כדי קבלת מספר הצעות מחירים מאת כמה אנשי מקצוע שונים. כאן נכנס לתמונה אתר מפתח בקליק, המהווה בית צרכנות חסכונית עבור עשרות אלפי גולשים בישראל.


באתר תמצאו את הפיצ'רים הבאים: השוואת מחירים בין מתקיני קודן לרכב בפ"ת, מחירון קודנים של רכבים, טיפים חשובים בנושא ועוד. באמצעות האתר ניתן לאתר בקלות מתקין קודנים לרכב באזורכם, זאת תוך חיסכון כספי משמעותי.


קודנים לרכב בפתח תקווה

מחיר התקנת קודן לרכב בפתח תקווה – כמה עולה?

אם אתם שואלים מהו מחיר התקנת קודן לרכב בפתח תקווה, נזכיר כי המחירים משתנים בין מתקינים שונים, מה שיכול לנוע בין כ-200 – 400 ₪ ומעלה. עם זאת, חלק ממערכות האבטחה יותר מורכבות ויותר מתקדמות מאשר אחרות, כמו למשל:

  • כספת: זהו אמצעי אבטחה נוסף אשר מגן על רכיב העלובה, מה שכמובן מאפשר להגביר את רמת האבטחה כנגד גניבת הרכב.
     

  • קודן ניתוק: אלה הם קודנים שיכולים להתחבר למערכת ההצתה או למערכת ההתנעה, כאשר ניסיון גניבה של הרכב מוביל לכך שההתנעה או ההצתה לא יגיבו. אגב, חלק מהקודנים מגיעים עם מספר ניתוקים, מה שכמובן מייקר את ההתקנה.
     

מחיר ממוצע להתקנת קודן לרכב בפתח תקווה

מחיר ממוצע להתקנת קודן לרכב בפתח תקווה: 300 ₪

טווח מחיר גבוה 400 ₪

טווח מחיר נמוך 200 ₪

צריך תיקון קודן לרכב בפתח תקווה או החלפה?

בין אם אתם חושבים שאתם צריכים החלפת קודן לרכב בפתח תקווה, ניתוק או התקנה של חדש, קחו בחשבון כי ישנם בד"כ מספר פתרונות אפשריים. אם אין חובה לנתק את הקודן ולהתקין אחד חדש, אפשר תמיד לשקול לתקן את הקיים.


באופן כללי, תקלות קלות לא בהכרח מצריכות החלפת קודן, כמו למשל תיקון קודן לרכב בפתח תקווה במקרה של מקשים משופשפים. כמו כן, גם אם המגעים לא לגמרי תקינים והכפתורים לא ממש נלחצים, קחו בחשבון שאפשר לתקן את התקלה הזאת בלי להחליף את כל המערכת.


השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706319

כמה זמן לוקח ניתוק קודן רכב בפתח תקווה?

באופן כללי, ניתוק קודן לרכב בפתח תקווה לוקח פחות או יותר את אותו הזמן אשר עבודת התקנה לוקחת. כל עוד מדובר על רכב סטנדרטי אשר מותקן בו קודן רגיל, בד"כ זה מה שיהיה צריך לבצע:

  • הסרת מערכת הקידוד מהרכב, מה שבעצם מונע את התנעת הרכב ללא קוד סודי.
     

  • ניתוק הקודן ממערכת החשמל של הרכב, כולל הסרת חוטים וחיווט חשמלי, ניתוק מחברים או פירוק יחידת הקודן עצמה.
     

  • עקיפת מערכת הקידוד, מה שמתבצע כדי לאפשר את התנעת הרכב ללא קוד.

לבסוף מתקין קודן בפ"ת יבדוק את התקינות של פעולת הרכב, כלומר יש לבדוק אם הרכב מניע כראוי ללא קוד. צריכים התקנה או החלפה של קודן רכב בפ"ת? בצעו כעת השוואת מחירי מתקיני קודנים כאן באתר מפתח בקליק.