זקוק למנעולן רכב? השאר פרטים ומיד חוזרים!

קודנים לרכב בכפר סבא

אם אתם זקוקים לשירות של התקנה או תיקון קודנים לרכב בכפר סבא, אתם נמצאים במקום הנכון. מה היתרונות של התקנת קודנים לרכב בכפר סבא וכמה זה עולה? כל התשובות.

קודנים לרכב בכפר סבא: כל היתרונות

להתקנת קודנים לרכב בכפר סבא יש מגוון רחב של יתרונות:

  • הוזלת פרמיית ביטוח הרכב: חברות ביטוח רבות מציעות הנחה בפרמיה ללקוחות שברכבם מותקן קודן. התקנת קודן עשויה אפוא לחסוך לכם כסף לאורך זמן.
     

  • הגנה מפני גניבות: גנבים המחפשים רכבים קלים לגניבה, יעדיפו בדרך כלל רכבים ללא קודן. התקנת קודן עשויה להרתיע גנבים ולגרום להם לוותר על ניסיון הגניבה, ובכך להגן על הרכוש שלכם.
     

  • שליטה על השימוש ברכב: קודן מאפשר לכם לקבוע מי מורשה לנהוג ברכב. זוהי תכונה חשובה במיוחד עבור הורים לילדים, המעוניינים למנוע מילדיהם הצעירים לנהוג ללא רשות.
     

קודנים לרכב בכפר סבא

מהו מחיר התקנת קודן לרכב בכפר סבא?

מחיר התקנת קודן לרכב בכפר סבא משתנה בהתאם לדגם הספציפי של הקודן ולסוג הרכב שלכם. באופן כללי, מחיר התקנת קודן לרכב בכפר סבא נע בין 200 - 400 ש"ח והוא מתייחס להתקנת קודן סטנדרטי עם מנגנון ניתוק רגיל.

 

לפני שאתם מזמינים מתקין קודנים לרכב אנחנו ממליצים לכם לעשות סקר שוק. שלחו את הפרטים שלכם כאן באתר ותקבלו עד 3 הצעות מחיר שונות להתקנת קודן לרכב בכפר סבא. השוו בניהן ותוכלו לחסוך המון כסף.


מחיר התקנת קודן לרכב בכפר סבא

מחיר התקנת קודן לרכב בכפר סבא: 300 ₪

טווח מחיר גבוה 400 ₪

טווח מחיר נמוך 200 ₪

מתי תצטרכו תיקון קודן לרכב בכפר סבא?

קודן שלא מגיב ללחיצות שלכם היא התקלה הכי נפוצה, אך בנוסף יש מקרים שבהם הקודן ננעל, מהבהב או מצפצף בצורה לא סדירה. במקרים כאלה תצטרכו להזמין שירות של תיקון קודן לרכב בכפר סבא ולא לנסות לתקן בעצמכם את התקלה.
 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706319

החלפת קודן לרכב בכפר סבא: סוגי קודנים נפוצים

לפני שאתם מבצעים החלפת קודן לרכב בכפר סבא, הכירו את כל הסוגים הנפוצים:

  • התקנת קודן עם ניתוק חוט התנעה: המתקין יבחר באחד מחוטי ההתנעה של הרכב, ינתק אותו וישים מעליו את העלוקה, הרכיב החשמלי שאותו מחברים לחוט.
     

  • התקנת קודן על ידי שיבוש חוט התנעה: המתקין ישבש את חוט ההתנעה דרך המערכת הממוחשבת של הרכב. זו האפשרות המומלצת ביותר כי הגנב לא יוכל לראות בעיניים את החוט המנותק.
     

  • קודן לרכב עם מספר ניתוקים: המתקין יבצע שילוב של ניתוק רגיל וניתוק אלחוטי על מנת להקשות על הגנב.
     

  • קודן עם כספת: קופסא שאותה הגנב יצטרך לחתוך כדי לגנוב את הרכב, מה שיעכב אותו ויעזור לכם לעלות עליו.
     

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706319

איך מבצעים ניתוק קודן רכב בכפר סבא?

רוצים לבצע ניתוק קודן ברכב? המתקין שיגיע אליכם יבדוק את מספר הניתוקים והמיקום שלהם ברכב. לאחר מכן, הוא הוא יחבר את הניתוקים הללו ובכך למעשה הוא מבטל את הקודן.

איך מוצאים מתקין קודני רכב בכפר סבא?

רגע לפני שאתם סוגרים עם מתקין קודני רכב בכפר סבא, אנחנו ממליצים לכם לבדוק עם איזה יצרנים הוא נוהג לעבוד. בשוק יש מגוון רחב של יצרנים, אך רק ארבעה מהם נחשבים באמת לאיכותיים ואמינים:

  • Ranger

  • ERM

  • Gemel

  • Spetrotec

אלה הקודנים שעברו את כל בקרות האיכות המחמירות ביותר, כך שהם נוטים לייצר פחות תקלות ביחס ליצרנים אחרים בשוק.