זקוק למנעולן רכב? השאר פרטים ומיד חוזרים!

קודנים לרכב בחדרה

זה דבר אחד למצוא באינטרנט מתקין קודני רכב בחדרה, וזה דבר אחר לגמרי למצוא איש מקצוע במחירים תחרותיים אשר מספק גם שירות מקצועי ללא דופי. באתר מפתח בקליק, מבצעים השוואת מחירי התקנת קודן לרכב בקלות וחוסכים עשרות אחוזים.

מתקין קודני רכב בחדרה – למה באתר מפתח בקליק?

מלבד התקנת קודן עצמו, מתקין קודני רכב בחדרה בדרך כלל מתעסק עם התקנות של אלמנטים נוספים אשר קשורים לאבטחת הרכב. למשל, התקנת "כספת" ומנגנונים אחרים אשר יכולים להיות נדרשים על ידי חברות הביטוח השונות. היות כי כל מתקין יכול להיות מומחה בהתקנות שונות, חשוב להיות מודעים ל-2 ההיבטים הבאים:

  1. במקרה של ניסיון לאתר את מתקין הקודנים לרכב בעצמכם, יש לברר מראש במה המתקין עוסק ואיזה סוג ניסיון יש לאותו איש מקצוע.
     

  2. כדי לפשט את התהליך, באתר מפתח בקליק אתם משאירים פנייה, ממתינים כמה דקות, ומקבלים 3 הצעות מאת מתקינים ספציפיים לדרישות שלכם, סוג הרכב, דרישות חברת הביטוח וכו'.
     

קודנים לרכב בחדרה

מהו מחיר התקנת קודן לרכב בחדרה?

בין אם אתם מעוניינים לברר מחיר התקנת קודן לרכב בחדרה עבור רכב כזה או אחר, מחירון מפתח בקליק כולל בתוכו את כל סוגי השירותים בתחום. באופן כללי, ניתן להתקין קודנים מסוגים שונים, לרבות קודנים עם ניתוק חוט התנעה, ניתוק אלחוטי, ניתן להתקין קודם כספת, קודנים עם מספר ניתוקים שונים ועוד.


עבור התקנה סטנדרטית של קודן רכב, בדרך כלל תהיו צפויים לשלם בין כ-200 – 400 ₪ בממוצע.


מחיר ממוצע להתקנה של קודן רכב בחדרה

מחיר ממוצע להתקנה של קודן רכב בחדרה: 300 ₪

טווח מחיר גבוה 400 ₪

טווח מחיר נמוך 200 ₪

מתי צריך ניתוק קודן לרכב בחדרה?

ניתוק קודן רכב בחדרה יכול להידרש במקרים שונים, אך בד"כ לא יהיה נדרש ברכבים פרטיים ללא סיבה קונקרטית. נסביר בעזרת כמה דוגמאות:

  • ברכבים פרטיים, ניתן לקבל שירות של ניתוק קודן לרכב בחדרה כאשר מעוניינים להחליף קודם לאחד מתקדם יותר.
     

  • ברכבי עבודה, ניתן לנתק את הקודן לרכב כדי לחסוך את הזמן של הנהגים הרבים אשר משתמשים ברכב.
     

  • באופן כללי, ניתן לנתק קודנים כאשר הם עושים בעיות, אם כי חשוב לזכור שזה עלול לבטל את הביטוח על הרכב.
     

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706319

מתי נדרש תיקון קודן לרכב בחדרה?

בעוד כי החלפת קודן לרכב בחדרה יכולה להגיע לעלויות של מאות שקלים, בחלק מהרכבים העבודה הזאת אפילו יקרה יותר בעקבות מערכות מורכבות למיניהן אשר מעורבות בתהליך התקנה. במקרים רבים אנשים מעדיפים דווקא לתקן קודן ולאו דווקא להחליף אותו, כמו למשל כאשר הקודן גורם לבעיות התנעת רכב.


במקרים כאלה חשוב קודם כל לבדוק מה הבעיה, כי ייתכן שהיא אפילו לא בהכרח קשורה לקודן עצמו, אלא למערכות החשמל של הרכב או למערכות אחרות בו. בין אם אתם צריכים תיקון קודן לרכב, החלפה או התקנה של קודן רכב, זכרו תמיד לעשות השוואת מחירי התקנת קודנים לרכב בחדרה. עם הפעולה הפשוטה הזאת אתם תוכלו לחסוך עשרות אחוזים על שירות ההתקנה או התיקון.