שכפול שלטים לרכבים

שכפול שלטים לרכבים
עם רכישת וקבלת רכב חדש, מקבל הלקוח הקונה זוג מפתחות כשלכל מפתח מוצמד שלט. כך שהלקוח מקבל למעשה שני שלטים. נראה אם כן שאין צורך בשכפול שלטים לרכבים חדשים.
אך מסתבר שאין הדבר כך. אם נתעמק בסוגיה, נבין שלמעשה השלט הוא חלק בלתי נפרד מהמפתח ולכן כבר מובן שיש צורך בשכפול שלטים לרכבים. זאת ועוד... ישנן יצרניות רכב אשר השלט של הרכב שלהם מובנה בתוך המפתח, או יותר נכון המפתח מובנה בתוך השלט. במקרה שכזה שכפול שלטים לרכבים אלו הוא למעשה גם שכפול המפתח לרכב מרצדס.

שלטים של יצרניות רכב
אם נביט לדוגמה במספר יצרני רכב כדוגמת פיג'ו וב.מ.וו.  הרי ששכפול שלטים לרכבים מסוגם הוא למעשה שכפול כל המפתח עצמו. לכן שכפול שלט לפיג'ו הוא למעשה שכפול המפתח כולל השלט. אותו הדין לגבי שכפול שלטים לרכבים מסוג ב.מ.וו. גם במקרה זה של שכפול שלט לב.מ.וו. יהיה שכפול המפתח עם השלט.

כיצד בנוי המפתח
ברכבים בהם המפתח והשלט הם יחידה אחת ישנם למעשה שני חלקים עיקריים. בשכפול שלטים לרכבים מסוג זה יש לקחת זאת בחשבון. הראשון הוא המפתח, החלק המתכתי, והשני הוא יחידת הפלסטיק הקשיח שעוטפת אותו. ניתן לראות שבעצם המפתח המתכתי נמצא בתוך יחידת הפלסטיק ולמעשה יוצא מתוכו. בשכפול שלטים לרכבים מסוג זה קיימת בד"כ שבלונה מוכנה של היצרן.
על יחידת הפלסטיק הקשיח יושבים לחצני השלט שנועדו לפתיחת דלתות הרכב ולנעילתו. לכן בשכפול שלטים לרכבים עם מפתח שכזה יש לדאוג לשכפול לחצנים אלו, כולל שכפול תדר הפתיחה.


מאת: VSentinel 0525769469
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1

תגובות



    • יוני מרון יוני מרון
      יום רביעי 21 בינואר 2015
      אחלה של מאמר , תודה!